2013 m. balandžio 20 d., šeštadienis

Save the moment

Pavasaris - laikas, kai pabunda ne tik gamta, bet ir žmogus. Dabar aš jau jaučiu kaip nubundu aš. Kolkas galiu sakyti, kad šis savaitgalis toobulas: penktadienio vakaras su draugais ir batutu, bei šeštadienio popietė miške kartu su drauge - Migle! Ir nors gali tekti visą sekmadienį praleisti kartu su knygomis, šis savaitgalis išliks tobulas! Taigi, papasakosiu ką veikiau šeštadienį!
Vos išlindus saulytei, visi išlindo laukan ja džiugtis. Aišku, aš esu kuitena ir kol susiruošiu į lauką, ji spėja pasislėpti už debesų. Bet aš ir mano draugė to visai nebijome, ir skubame atidaryti dviračių sezoną! Iš gilaus rūsio ištraukią savo greitaeigius dviratukus skubame aplankyti Kazlų Rūdos grožį - miškus! Už tai, kad mes atkaklios merginos Dievas mus apdovanoja saulute!!! Tuo mes pasinaudodamos išsitraukiame savo kietuosius fotikyčius ir įamžiname gamtą, nes ji viena iš tų, kuri visada pakelia nuotaiką ir išvalo nereikalingas mintis :) 
Šiandien kuo puikiausiai įsitikinau, kad kuo įdėmiau ir konkrečiau žiūrėsi į gamtą, tuo nuostabesnę ją matysi. Nors tikrojo grožio niekaip neįkelsi į kompiuterį ar fotoaparatą, bet vistiek, pasidalinsiu su jumis šeštadienio popietę pagautais kadrais! 
P.S bevaikštant miške vis skambėjo:"kaip gražu miške!''





Gyvenimas su rožiniais akiniais











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą